Ny rammeavtale for kjøp av kontorrekvisita
Staples Norge AS er valgt til ny leverandør av kontorrekvisita til NHH, SNF og AFF.
21.09.2010 - Red.
Økonomiavdelingen har gjennomført anbudskonkurranse om levering av kontorrekvisita. Etter en vurdering av pris, leveringsdyktighet, produktspekter og produktkvalitet, samt miljø er konklusjonen at Staples Norge AS leverte det beste tilbudet.
Den tidligere rammeavtalen med Wittusen & Jensen ble sagt opp i vår, og oppsigelsestiden er utløpt.
Rammeavtalen med Staples Norge AS trådte i kraft fra og med august. Den løper i to år og kan deretter forlenges med maksimalt to år.
NHH har egen kontaktperson hos Staples AS - Rigmor Thomassen. Hun skal få til en velfungerende løsning for kjøp av kontorrekvisita sammen med de ansvarlige ved de enkelte avdelingene.
Rammeavtalen er forpliktende, og kjøp av kontorrekvisita skal anskaffes fra Staples Norge AS for å sikre NHH fordel av å opptre som stor kunde i markedet og gi effektive bestillingsprosesser.
Finn mer informasjon om Staples her
|