Ny doktoravhandling

Ei ny doktoravhandling frå NHH gjev ny innsikt i korleis merkevarer kan byggast. Studien syner at ulike typar assosiasjonar forbrukarane har til merkevarer kan forsterka kvarandre.

In English.

10.10.2011 - Red.


Ove Oklevik disputerer for doktorgraden måndag 17. oktober med avhandlinga Effects of and Antecedents to Brand Personality: A Structural Equation Modelling Approach.

Ove Oklevik (f. 1968), er utdanna cand.oecon frå Universitetet i Oslo og arbeider som høgskulelektor ved Høgskulen i Sogn og Fjordane, Sogndal.

Rettleiingskomité:
Professor Magne Supphellen, NHH, hovudrettleiar
Professor Herbjørn Nysveen, NHH
Professor Roy D. Howell, Texas Tech University

Tid og stad:
Karl Borchs Auditorium, NHH, måndag 17. oktober.
Prøveforelesinga startar klokka 11.15 og disputasen klokka 13.15.

Tema for prøveforelesinga:
Theoretical and methodological challenges in applying the personality metaphor in marketing research

Meir informasjon:
Ove Oklevik, e-post: ove.oklevik@hisf.no, mobil: 957 26 238
Mediekontakt: Kristin Risvand Mo, e-post: kristin.mo@nhh.no, tlf. 55 959661/915 99 661


Kontakt: paraplyen@nhh.no
Redaktør: Astri Kamsvåg
Ansvarleg redaktør: Kristin Risvand Mo

Utviklet av Renommé Interactive