Suksess med fakta og figurer
A taste of NHH er høyskolens brosjyre i lite format. - Den gir en kort oversikt over hva NHH gjør og hvem vi er, sier James Hosea. Høyskolen har fått 10 000 eksemplarer trykket ut - to ganger flere enn forrige opplag som kom ut i januar.
16.05.2007 - Red.
Meningen bak A taste of NHH er å introdusere NHH for utenlandske forskere og studenter.
To uker brukte James Hosea sammen med Kristin R. Teigland, Frode Steen, Jack Stecher, Børge Aadland og Vidar Lidtun på å produsere heftet. Nå er altså 5000 eksemplarer oppbrukt, og nye 10 000 trykket opp.
Hosea håper ansatte og studenter vil ta A taste of NHH med på konferanser og reiser der det er aktuelt å dele ut heftet. Lommeformatet på A6 gjør det enkelt å bringe med seg.
- Vi følger suksessen med Facts and figures 2006. Trykksaken kan hentes hos informasjonsavdelingen.
Les brosjyren som PDF
|