Designpris til AFF
AFF har fått Merket for God Design for sin nye visuelle profil. Over 40 priser ble delt ut av Norsk Designråd under Designdagen i Oslo i går.
28.11.2003 - Stig Nøra
- Utmerkelsen er en inspirasjon for arbeidet med vår markedsføring videre, sier Anita Kåveland, markedssjef i AFF.
Formålet med den nye kommunikasjonsplattformen til AFF er å styrke og tydeliggjøre kommunikasjonen overfor viktige interessegrupper.
- Med draktskiftet ønsker vi å tydeliggjøre vår identitet som en utviklingsorientert og nyskapende organisasjon. En viktig forutsetning for godt lederskap er å kommunisere hva du står for, ditt verdigrunnlag og hva du har å tilby, sier administrerende direktør i AFF, Atle Jordahl.
For mer informasjon:
http://www.norskdesign.no/utmerkelser/grafisk/2003/dbaFile5908.html
https://www.aff.no/aff/LNNyhet.nsf/wPrId/F0AD0471F4E7558AC1256DEB004F55D4?opendocument
|