Nettforn(ø)yelse på NHH
NHHs web har nå gjennomgått sin årlige oppgradering. Finpussen gjøres foran studentopptaket, hvor tusenvis av potensielle studenter er inne for å sjekke våre kvaliteter.
02.02.2001 - Elin F. Styve
Endringene er ikke så store som sist år. Forsidebildene som er knyttet til de fire hovedkategoriene er endret, og det er foretatt justeringer av bunnfarger og farger på pekere. På vår hovedside er også Cems-logoen lagt inn, og peker til våre sider om NHHs internasjonale nettverk. Ansvarlig for redesign er Laila Liseth.
- Vi vil være innovative og kvalitative i kampen om de beste studentene, sier ansvarlig webredaktør Torny E. Aarbakke. Primærmålgruppen for vår web er potensielle studenter, derfor foretar vi alltid en oppgradering av sidene våre i tilknytning til perioder med utdanningsmesser og andre rekrutteringstiltak. En fornyelse utad speiler NHHs evne til fornyelse innad.
Fornyelsen av nettsidene inngår i NHHs helhetlige rekrutteringsstrategi. Også i år er jentekampanjen på luften for å trekke flere dyktige jenter til NHH. Nå er det jenter fra østlandsområdet som er målskive for jentekampanjen, som også har en egen jentesti på nettsidene. Studenter fra NHH skal reise rundt i østlandsområdet med informasjon, stands og møter for å rekruttere flere jenter fra denne landsdelen, som hittil har vært underrepresentert i søkerbunken.
|