Markedsseminar på Merino

Markedsgruppen ved Institutt for strategi og ledelse inviterer til seminar med spennende forelesere mandag 27. november.

24.11.2000 - Afsoun Sabzian


Da vil Tina M. Lowrey fra Rider University, New Jersey og L.J. Shrum fra Rutgers University, New Jersey gi følgende forelesninger:

1015-1200
L.J. Shrum:
"The Role of Popular Entertainment Television in Consumer Socialization: A Multi-Method Inquiry"

1200-1300
Lunsj (påmelding til Anne-Mari Carlsen)

1315-1500
Tina M. Lowrey: "Application of Psycholinguistic Principles to Advertising"

Både Tina og L.J. har sin Ph.D. fra University of Illinois at Urbana Champaign. De er aktive Europa-venner og stod bak arrangementet av Association for Consumer Research sin konferanse i Paris i 1998. De har en omfattende liste med publikasjoner i "consumer and advertising journals". For tiden er de visiting professors på Ecole Superieur de Commerce de Paris.

Tid og sted:
Mandag 27. november på møterom 3/SNF

Kontaktpersoner:
Ingeborg A. Kleppe
Anne-Mari Carlsen, tlf. 55 95 94 37


Kontakt: paraplyen@nhh.no
Redaktør: Astri Kamsvåg
Ansvarleg redaktør: Kristin Risvand Mo

Utviklet av Renommé Interactive