A taste of NHH
A taste of NHH er høyskolens nye brosjyre i lite format. - Den gir en kort oversikt over hva NHH gjør og hvem vi er, sier James Hosea. Poenget er å introdusere NHH for utenlandske forskere og studenter.
08.01.2007 - Sigrid Folkestad
På knappe to uker har Hosea, sammen med Kristin R. Teigland, Frode Steen, Jack Stecher, Børge Aadland og Vidar Lidtun produsert heftet.
- Den presenterer forskningsaktiviteter, studieprogrammer og våre internasjonale aktiviteter, blant annet. Brosjyren gir også en introduksjon til Norge og Bergen, opplyser Hosea.
Kristin R. Teigland tok med seg brosjyren da hun dro til Chicago 2. januar. NHH deltar på en stor finansmesse for å rekruttere til fagstaben. Internasjonalt kontor deler ut heftet til alle utvekslingsstudenter ved NHH. Den ble også gitt ut på FIBE-konferansen i forrige uke. Hosea tror flere vil ta A taste of NHH med på konferanser og reiser der det er aktuelt å dele ut heftet. Lommeformatet på A6 gjør det enkelt å bringe med seg.
- Brosjyrene kan hentes på Informasjonsavdelingen, opplyser Hosea.
A taste of NHH er trykket opp 5000 ekspemplarer. I mars skal den oppdateres i forbindelse med produksjon av årsberetningen, og da trykker høyskolen opp flere eksemplarer. Planen er at den skal lages i mars hvert år.
A taste of NHH ligger her.
|