Om Gillettes Venus lansering

Anne Lundin og Hanne Langmoen fra Procter&Gamble. Foto: Kenneth Gravdal

Procter&Gamble er på NHH i dag for å holde CEMS Skill Seminar. P&G presenterer ulike lanseringer av Gillette-produkter.

21.04.2006 - Sigrid Folkestad


Besøket inngår i et to dagers seminar for norske og utenlandske masterstudenter. Tema er brand management.

Representantene fra Procter&Gamble (Anna Lundin og Hanne Langmoen) i et kort møte med rektoratet. Foto: Kenneth Gravdal

Procter&Gamble er en av medlemsbedriftene i CEMS. Bedriften presenterer to Gillette case studies, et case fra 'the good, old P&G' (Ariel case study) og en fra 'den nye P&G verden' (Gillette Venus launch). Skill Seminaret går over to dagar, og studentene var i går hos TORO. Tema for seminaret er Brand Management.



Kontakt: paraplyen@nhh.no
Redaktør: Astri Kamsvåg
Ansvarleg redaktør: Kristin Risvand Mo

Utviklet av Renommé Interactive