Nordic Forum

Hvert år arrangerer de nordiske CEMS-studentene Nordic Forum. I år var det NHHs tur til å være vertskap.

10.10.2005 - Informasjonsavdelingen


Nordic Forum alternerer mellom de nordiske CEMS-institusjonene i Helsinki, Stockholm, København og Bergen. Disse arrangementene avspeiler temaer som er aktuelle i tiden, som for eksempel ifjor da Øresund-regionen som nordisk vekstsenter var i fokus.

I år var det CEMS-studentene ved NHH sin tur til å arrangere Nordic Forum, og som tema ble valgt "International Brand Management".

I løpet av to dager besøkte de nær 70 studentene som deltok Dale of Norway og TORO, mens Procter & Gamble og Hydro kom til NHH for å fortelle om sine strategier. Hydro har nettopp vært gjennom en "brand restructuring", og studentene fikk høre om bakgrunnen og gjennomføringen.

CEMS Nordic Forum ble avsluttet lørdag 1. oktober med mottakelse på Stupet, etterfulgt av middag i Personalkantinen, som var preget av stor stemning og nordisk forbrødring. Spesielt populært var innslaget med Sangria, som vakte stor munterhet.

Nordic Forum ble avsluttet lørdag 1. oktober. Her fra mottakelsen i Stupet.

Kontakt: paraplyen@nhh.no
Redaktør: Astri Kamsvåg
Ansvarleg redaktør: Kristin Risvand Mo

Utviklet av Renommé Interactive