Oversikt onsdagsseminarer SNF
Her følger en oversikt over onsdagsseminarene på SNF høsten 2003.
01.09.2003 - Knut André Karlstad
Alle seminarene begynner klokken 11.15, så sant ikke annet er oppgitt.
Onsdag 3.9: Irene Nygårdsvik - Marketingfagets historie
Mandag 8.9: Per Ivar Gjærum - Muligheter og barrierer for synergi i NHH-miljøet (MN444) OBS! Begynner klokken 13.15
Onsdag 10.9: Tom Colbjørnsen - Forutsigbarhet og fleksibilitet. Arbeid og organisasjoner i endring (ny bok)
Onsdag 17.9: Eivind Farstad - Dr. gradsprosjekt
Onsdag 24.9: Arent Greve - Institusjonell teori: "State of the art"
Onsdag 1.10: Ingeborg Kleppe - Evaluering av kvalitetsreformen
Onsdag 15.10: Inger Stensaker - Fra ide til publisering
Onsdag 22.10: Leif Egil Hem - Utfordringer innen merkevarebygging
Onsdag 29.10: Kristijane Bulukin - Lederlegitimitet
Onsdag 5.11: Magne Supphellen
Onsdag 12.11: Inger Beate Pettersen - Cross-cultural buyer-seller relationships in the fishing industry
Onsdag 19.11: Thor Øyving Jensen, institutt for adm.org, UiB - Identitet, politikk og mening hos varer - utvidet perspektiv på merkevarer
Onsdag 26.11: Tore Hillestad - Hvordan påvirkes toppleders legitimitet ved kriser?
Onsdag 10.12: Avslutning
|